השר אורי אריאל הציע לגרש חתולים לחו"ל ועורר גל מחאות, רציניות והומורסיטיות

ארי וידר | צילום: אייל נחמיאס 3 Comment on השר אורי אריאל הציע לגרש חתולים לחו"ל ועורר גל מחאות, רציניות והומורסיטיות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוזמה יוצאת דופן של שר החקלאות אורי אריאל הצליחה לגרום לסערה גדולה ברשת ומחוצה לה. על פי הצעתו של השר אורי אריאל, במקום לפעול למען התרבות החתולים כפי שנעשה היום, הרי שהחתולים יועברו למדינה זרה בחו"ל אשר תסכים לקלוט את החתולים ובכך תמנע התרבות מיותרת של חתולי רחוב. לדברי אריאל על פי התורה אסור לפעול למניעת התרבותם של בעלי החיים ועל כן באה הצעתו.

בעמותת תנו לחיות לחיות שוללים מכל וכל את התוכנית ואומרים כי הם נערכים לקראת הגשת בג"צ. "מצוקת חתולי הרחוב בישראל היא מהקשות בעולם וממדיה מגיעים לכשני מיליון חתולים משוטטים" נאמר.

יו"ר מרצ זהבה גלאון אמרה "אני לא יודעת אם באמת יש פסק הלכה בנושא, אבל כשהשר שאחראי על זכויות בעלי חיים מעלה הצעה שנוגדת כל מוסר בסיסי, זה הזמן לחפש מדינה זרה שתסכים לקלוט אותו".

ח"כ ציפי לבני העלתה לרשת החברתית תמונה עם חתולת הבית שלה וכתבה "אין מצב שמוציאה לפיצקלה דרכון זר" כתבה בהומור. איציק סודרי כתב "כשאני שומע את החזון של ראש מידנתנו לנצח תאכל חרב ושר בממשלתו שמציע טרנספר מרצון לחתולים, בא לי להיות חתול".

ח"כ יואל חסון הצטרף למתנגדים לרעיון ואמר "נראה שהאדם הזה טוב בטרנספר, עכשיו החליט לעשות טרנספר לחתולים".

20151102072212

20151102072209



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כן זהבה גלאון… את מאד מוסרית… ואגב, לא צריך פסק הלכה- יש פסוק מפורש בתורה, אותה תורה שאת דורכת עליה ברגל גסה (ויקרא כב, כד ע"ש).

  2. 2

    אפשר לחשוב מה הוא בסך הכל אמר מה איכפת לחתולים באיזה מדינה ועל איזה כביש הם עוברים אם יש בו רמזור אם אין פשוט השמאל הישראליע נהיה מפגקר ברמות הזויות

  3. 1

    נדמה לי שהפסוק שהבאת מדבר על קורבנות, ממתי חתולים מקריבים ?